Array ( [type] => 8192 [message] => mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead [file] => /home/blogir/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  فرش 700 شانه فرش 700 شانه

فرش ماشینی 700 شانه کاشان

انواع فرش 700 شانه و ويژگي هاي آن

يكي از پرفروش ترين محصولات در دسته فرش هاي ماشيني فرش هاي 700 شانه مي باشد. اين فرش ها از قديمي ترين توليدات فرش ماشيني بوده كه تا به امروزه كيفيت خود را حفظ كرده و همچنان در رتبه اول قرار دارد و استقبال فراواني از آن شده است. فرش هاي 700 شانه با تراكم هاي متنوعي بافته مي شود اما يكي از رايج ترين تراكم ها، تراكم 2550 مي باشد. در ادامه با ويژگي فرش هاي 700شانه پرداخته و انواع آن را براي شما توضيح مي دهيم. به اميد اينكه اين مقاله به شما در هنگام خريد فرش 700 شانه كمك بسياري كند.

فرش ماشيني 700 شانه

كاشان يكي از توليد كنندگان اصلي در زمينه انواع فرش هاي ماشيني مي باشد. شانه در ماشين آلات فرش ماشيني يك اصل ثابت و غير قابل تغيير است اما تراكم در آن به وسيله ي تنظيماتي تغيير مي گردد. اگر بخواهيم شانه و تراكم را در يك جمله كوتاه به صورت مختصر و مفيد بيان كنيم بايد گفت شانه به تعداد گره هاي موجود در يك متر عرض فرش گفته مي شود. همچنين به تعداد گره هاي موجود در يك متر طول فرش تراكم گفته مي شود. لازم به ذكر است نام ديگر شانه تراكم عرضي بوده و به تراكم نيز تراكم طولي فرش گفته مي شود. سه نوع تراكم در دسته فرش هاي 700 شانه جاي ميگيرند. فرش هاي 700 شانه با تراكم 2550 كه واقعي هستند. فرش 700 شانه تبديلي با تراكم 1500 و در نهايت فرش هاي طرح 700 شانه كه با تراكم 1000 مي باشند. اما نكته اي كه در نوع فرش هاي 700 شانه بسيار مهم است تعداد شانه اصلي در فرش 700 شانه تبديلي و طرح 700 مي باشد. در اصل اين دو محصول 500 شانه مي باشند و با ماشين آلان بافت فرش 500 شانه توليد مي شوند. همچنين فرش هاي تبديلي كه كمي از فرش هاي طرح 700 جلوتر مي باشند، با به روز ترين دستگاه هاي 500 شانه توليد مي شود. اگر بخواهيم اين سه مورد را دسته بندي كنيم فرش هاي 700 شانه واقعي در رتبه اول سپس فرش 700 شانه تبديلي در رتبه دوم و در آخر فرش هاي طرح 700 شانه در رتبه سوم جاي مي گيرند. و همچنين قيمت آنها به ترتيبي كه ذكر شد مي باشد. ارتفاع نخ خاب در فرش 700 شانه واقعي 10 ميلي متر بوده و 8 رنگ و 10 رنگ توليد مي شوند. ارتفاع نخ خاب در فرش هاي 700 شانه تبديلي 11 ميلي متر بوده كه به صورت 8 رنگ توليد مي شوند. و فرش هاي طرح 700 با ارتفاع نخ خاب 11 ميلي متر با تعداد 8 رنگ توليد و روانه بازار مي شود.

ويژگي هاي فرش 700 شانه

فرش هاي 700 شانه واقعي يكي از باكيفيت ترين محصولات در بين موارد ذكر شده مي باشد. اين محصولات با نخ هاي اكريليك كه در رتبه اول مرغوب ترين الياف بوده بافته شده و به فروش مي رسد. الياف اكريليك براي رفت و آمد بالا بسيار مناسب مي باشد. از ويژگي هاي ديگر اين الياف مي توان به عدم پرزدهي فرش، ضدحساسيت و آلرژي، مقاومت در برابر تابش نور مستقيم خورشيد و شستشوي فرش اشاره كرد. اگر جزء افرادي هستيد كه به نشستن بر روي زمين علاقه بسياري دارند بهترين گزينه فرش هاي 700 شانه مي باشند. چرا ك هبه دليل ارتفاع خاب بالا نسبت به ديگر فرش هاي ماشيني داراي سطحي نرم و لطيف مي باشد. اين فرش در اندازه هاي گوناگون استاندارد توليد شده و در فروشگاه هاي سطح شهر موجود مي باشد. اگر به دنبال فرشي با سايز هاي غيراستاندارد و سفارشي هستيد لازم است تا با شركت توليد كننده تماس گرفته و ابعاد فرش مود نظر را تحويل آن ها داده و در مدت زمان كوتاهي فرش خود را تحويل بگيريد.

سايت قالي كاشان

يكي از فروشگاه هاي اينترنتي فروش انواع فرش هاي ماشيني فروشگاه قالي كاشان مي باشد. اين فروشگاه تمام محصولات خود را به قيمت درب كارخانه به مشتريان خود عرضه كرده به سراسر ايران ارسال رايگان دارد. اگر به دنبال طرح خاصي از فرش ماشيني هستيد به سايت قالي كاشان مراجعه كنيد تا محصول با ابعاد دلخواه شما در كم ترين زمان به دستتان برسد.


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/2/21 ساعت: ۰۹ توسط:best-carpet :

فرش 700 شانه كاشان


فرش 700 شانه از فرش هاي پر استفاده در بين مردم است. اين فرش ويژگي هاي خاص خود را دارد و مزايا و معايبي دارد كه با بررسي هر كدام از آن ها مي توانيد بفهميد كه آيا فرش 700 شانه براي شما مناسب است يا خير؟

اولين چيزي كه در مورد فرش 700 شانه بايد بدانيد اين است كه در هر يك متر از عرض فرش 700 گره داشته باشد. و تراكم استاندارد يك فرش 700 شانه برابر 2100 مي باشد. اگر چه فرش 700 شانه تا تراكم 2550 هم بافته مي شود كه اين كار بر كيفيت و زيبايي فرش 700 شانه مي افزايد.

در هنگام خريد فرش ماشيني 700 شانه به اين نكته دقت كنيد كه فرش 700 شانه با فرش “طرح 700 شانه متفاوت است، علاوه بر اين در بازار فروش فرش ماشيني بارها ديده شده كه فروشندگاني با هدف سودجويي بيشتر با جعل برچسب پشت فرش، فرش هاي ماشيني با تراكم 500 شانه (كه معروف به فرش طرح 700 شانه است) را به عنوان فرش 700 شانه به فروش مي رسانند!

مزياي فرش 700 شانه


مزيت اول: قيمت اقتصادي!


همانطور كه در بخش قبل اشاره كرديم فرش 700 شانه از لحاظ قيمت جزو دسته فرش هاي نسبتا ارزان و يا به بيان ديگر اقتصادي و مقرون به صرفه مي باشد. قيمت اين فرش گرچه نسبت به فرش 500 شانه بالاتر است اما نسبت به فرش هاي 1000 و 1200 و 1500 شانه قيمت به مراتب پايين تري دارد!

مزيت دوم: نرمي و لطافت بيشتر فرش!


اگر مي خواهيد وقتي روي فرش راه مي رويد و يا مي نشينيد از نرمي و لطافت آن لذت ببريد فرش 700 شانه نسبت به فرش ها با شانه و تاكم بالاتر، رضايت بيشتري براي شما ايجاد مي كند!

مزيت سوم: بازگشت پذيري بيشتر!


نكته مهم و قابل توجه در خصوص فرش هاي 700 شانه اينجاست كه چون نخ فرش هاي 700 شانه نسبت به فرش هاي 1000 و 1200 شانه از ضخامت بيشتري برخودار است، بازگشت پذيري فرشهاي 700 شانه بيشتر از فرش هاي با شانه و تراكم بالاتر است.

بنابراين اگر فرش شما قرار است پاخور زيادي داشته باشد (مثل مساجد و اماكن عمومي) و يا زياد اهل تغيير دكوراسيون و يا اسباب كشي هستيد و مي خواهيد كه پس از سالها فرش شما نرمي و لطافت و زيبايي خود را حفظ كند شايد فرش 700 شانه گزينه بهتري براي شما باشد.

نكاتي كه در مورد فرش 700 شانه بايد بدانيد


فرش 700 شانه نسبت به فرش 500 شانه از تنوع طرح و رنگ و ظرافت بيشتري برخوردار است ولي در مقايسه با فرش 1000 شانه ، فرش 1200 شانه و فرش 1500 شانه ظرافت و زيبايي كمتري دارد. اگر با مواردي كه مزيت هاي فرش 700 شانه گفته شد در اولويت شما هستند حتما از گالري فرش 700 شانه فرش كاشان ديدن نماييد ولي اگر ظرافت فرش براي شما در اولويت قرار دارد ، شما پيشنهاد ميكنيم از گالري فرش 1000 شانه و فرش 1200 شانه قالي كاشان نيز ديدن نماييد. هم چنين فرش 1500 شانه نيز ريزبافت ترين و ظريف ترين فرش هاي بازار هستند كه دست بافت گونه هستند .


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1398/12/13 ساعت: ۰۹ توسط:best-carpet :

شانه فرش ماشيني

شانه فرش چيست؟

شانه فرش يكي از رايج ترين و پركاربردترين اصطلاحات در حوزه فرش ماشيني است كه معمولا به عنوان اصلي ترين ويژگي تعيين قيمت فرش ماشيني در ميان مردم و فروشندگان به كار مي رود. در حقيقت اين اصطلاح معادل اصطلاح ” رجشمار ” و يا ” خانه شمار ” است كه در ميان بافندگان، فروشندگان و خريداران فرش دستباف رايج است. اما آنچه مردم معمولا از آن اطلاع ندارند و برخي فروشندگان و توليدكنندگان از آن سوء استفاده مي كنند اين نكته است كه:

اگر چه شانه فرش يكي از عوامل است كه تاثير مستقيم در تعيين قيمت انواع فرش ماشيني دارد، اما مسلما تنها عامل نيست عوامل بسيار ديگري همچون تراكم فرش ماشيني، جنس نخ خاب فرش، جنس نخ تار فرش و جنس نخ پود فرش و عوامل ديگر كه در جاي ديگر به توضيح آنها خواهيم پرداخت در تعيين قيمت فرش ماشيني تاثير دارند. اهميت و جذابيت اين نكته وقتي بيشتر مي شود كه شما بفهميد ممكن است يك فرش 500 شانه نسبت به فرش 700 شانه كيفيت و ارزش و در نتيجه قيمت بيشتري داشته باشد. بله! درست متوجه شده ايد. اگر 10 عامل را در تعيين قيمت فرش موثر بدانيم و شانه فرش يكي از عوامل موثر در تعيين قيمت فرش باشد، مسلما ممكن است يك فرش 500 شانه در 9 فاكتور ديگر كه در تعيين قيمت فرش موثرند، نسبت به يك فرش 700 شانه بهتر و در نتيجه قيمت آن فرش 500 شانه نيز بيشتر باشد.

تعريف شانه فرش ماشيني

در تعريف تخصصي كه در كتابهاي رسمي و آموزشي فرش ماشيني آمده است از شانه فرش به عنوان ” تراكم عرضي ” فرش ماشيني ياد شده است. در توضيح اين اصطلاح تخصصي براي روشن شدن و ساده شدن مطلب بايد بگوييم كه به تعداد نخهاي خاب و يا همان گره هاي موجود در يك متر عرض فرش ماشيني، شانه فرش گفته مي شود. اينكه به تراكم عرضي فرش، شانه اطلاق مي شود به اين دليل است كه در فرش ماشيني براي اعلام تراكم عرضي، تعداد دنده هاي شانه را در يك متر عرض فرش اعلام مي كنند. (ما در اينجا به دليل اينكه وارد بحث تخصصي نشويم بيش از اين توضيح نمي دهيم. براي مطالعه بيشتر مراجعه كنيد به كتاب “فرش ماشيني” تاليف “دكتر منصور دياري بيدگلي” صفحه 80)

چگونه شانه فرش ماشيني را تشخيص دهيم؟

براي تشخيص شانه فرش ماشيني ما ساده ترين روش را براي شما در اينجا توضيح مي هيم تا به راحتي بتوانيد هميشه و هرجا هر فرشي را مي بينيد در عرض كمتر از 1دقيقه شانه آن را تشخيص دهيد. براي انجام اين كار كافي است شما يك خط كش يا متر داشته باشيد كه بتوانيد نهايتا تا 10 سانتي متر را با آن مشخص كنيد. وقتي مي گوييم يك فرش 1000 شانه است يعني در يك متر عرض فرش 1000 گره وجود دارد. پس با يك محاسبه رياضي ساده مي توانيم نتيجه بگيريم كه در 10 سانتيمتر عرض فرش بايد 100 گره و در 5 سانتي متر عرض فرش 50 گره و در 2.5 سانتي متر عرض فرش بايد 25 گره وجود داشته باشد. پس شما به راحتي مي توانيد با يك خط كش و يا يك متر 10 يا 5 سانتي متر پشت فرش را در عرض اندازه بگيريد و شانه فرش را به دست آوريد.

با توجه به اين مطلب مي توانيم به راحتي دريابيم كه در يك متر عرض فرش 440 شانه تنها 440 گره، در يك متر فرش 500 شانه تنها 500 گره ، در يك متر عرض فرش 1200 شانه 1200 گره و در يك متر فرش 1500 شانه نيز 1500 گره وجود دارد. بنابراين براي محاسبه تعداد گره هاي هر يك از اين فرش ها در 10 سانتي متر، عدد شانه را تقسيم بر 10 نموده و براي محاسبه تعداد گره هاي موجود در 5 سانتي متر عرض فرش، تعداد شانه را تقسيم بر 20 ميكنيم تا به درستي يا نادرستي شانه درج شده روي فرش پي ببريم.

اما يك نكته! اگر دقت كرده باشيد در موارد بالا من نامي از فرش 700 شانه نياوردم. علت آن اين است فرش 700 شانه از ابتداي ورودش به بازار فرش ماشيني دچار تغيير و تحولاتي بوده و به اصطلاح ارتقا يافته است. بنابراين بدون اينكه بخواهيم در اينجا توضيحات گنگ به شما بدهيم به شما عرض مي كنيم كه براي فرش هاي 700 شانه اي كه با تراكم 2550 به فروش مي رسند، بايد توجه داشته باشيد كه در حقيقت شانه اين گونه فرش ها 850 است. به عبارت ديگر در يك متر عرض فرش 700 شانه تراكم 2550 واقعي بايد 850 گره وجود داشته باشد و در 10 سانتي متر آن 85 گره. علت اين امر را در مقاله مربوط به ” تراكم فرش ماشيني ” به صورت مفصل و روشن توضيح خواهيم داد.

توجه داشته باشيد كه هيچگاه براي محاسبه تعداد گره ها و شانه فرش زير 2.5 سانت را در نظر نگيريد اما پيشنهاد ما اين است كه حداقل 5 سانتي متر را شمارش كنيد. اين امر به دليل اين است كه ممكن است به دليل خطاي چشم يك گره شمارش نشود. اگر شما مثلا 1 سانتي متر فرش 1000 شانه را شمارش كنيد و يك گره از چشم شما پنهان بماند، با خطاي 10 درصدي مواجه مي شويد در حاليكه اگر در 5 سانتي متر شمارش كنيد مقدار درصد خطا و احتمال آن كاهش مي يابد.


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1398/10/17 ساعت: ۰۹ توسط:best-carpet :

فرش 1500 شانه كاشان

 

فرش 1500 شانه از فرش هاي بسيار ريزبافت و با تراكم بالا است كه اين فرش ها را شبيه تابلو نقاشي كرده است. از لحاظ ظرافت و زيبايي ميتوان فرش 1500 شانه رقيب سرسختي براي فرش دستباف دانست. اگر از آن دسته افرادي هستيد كه به فرش هاي بسيار ريزبافت علاقه داريد و طرح و رنگ اين فرش ها شما را به خود شيفته ميكند مقاله زير را به شما پيشنهاد مي كنيم.

فرش 1500 شانه، جديدترين تكنولوژي بافت فرش ماشيني

فرش 1500 شانه كاشان، در حال حاضر، جديدترين تكنولوژي توليد فرش ماشيني در جهان است. شما خريدار مشكل پسند، با خريد فرش 1500 شانه مي توانيد مطمئن باشيد كه فرش ماشيني ديگري زيبا تر و ريز بافت تر نمي توانيد پيدا كنيد. تنها تعداد كمي از توليدكنندگان فرش ماشيني اقدام به توليد فرش 1500 شانه مي كنند. توليدكنندگاني كه كيفيت فرش توليدي آن ها زبانزد خاص و عام است. اگر نسبت به بي رقيب بودن فرش 1500 شانه ترديد داريد، به گالري فرش هاي 1500 شانه مجموعه قالي كاشان نگاهي بياندازيد تا از زيبايي اين فرش ها شگفت زده شويد.

فرش 1500 شانه چه ويژگي هايي دارد؟


فرش 1500 شانه داراي تراكم 4500 است كه بالاترين تراكم در بين فرش هاي ماشيني است. نخ خاب فرش 1500 شانه، به دليل تراكم بالايي كه دارد، بايد حتي المقدور نازك باشد، بنابراين از جنس نخ نازك و لطيف براي بافت فرش 1500 شانه استفاده مي شود. فرش 1500 شانه توليد يك شركت معتبر، داراي نخ خاب با كيفيت ممتاز و درجه يك است كه آن را به يك فرش خوب و باكيفيت و ماندگار تبديل مي كند. نخ تار و پود فرش 1500 شانه نيز از جنس پنبه است كه باعث انعطاف پذيري آن مي شود. يعني بعد از تا زدن فرش وقتي تاي آن را باز مي كنيد شكل و ظاهر اوليه آن حفظ خواهد شد. 

پيش از خريد فرش 1500 شانه، به اين نكات توجه نماييد


همانطور كه در بخش قبل بيان كرديم، نخ خاب فرش 1500 شانه، از لطيف ترين و نازك ترين جنس نخ خاب در بافت فرش ماشيني است. همين ويژگي باعث مي شود كه ارتفاع نخ خاب در اين نوع فرش، كمتر از ديگر فرش ها با تراكم پايين تر در نظر گرفته شود. دليل اين كار اين است كه نخ هاي نازك، اگر با ارتفاع زياد در نظر گرفته شوند، چون ايستايي نخ هاي كلفت تر را ندارند، در هم مي روند و طرح فرش را به زيبايي نشان نمي دهند. بنابراين اگر از افرادي هسشتيد كه روي فرش مي نشينيد و دراز ميكشيد فرش 1500 شانه براي شما مناسب نخواهد بود و پيشنهاد ما به شما بازديد از گالري فرش 700 شانه و فرش 1000 شانه قالي كاشان است.

نكته ديگري كه بايد در نظر گرفت، اين است كه پيش از مشاهده گالري فرش هاي 1500 شانه مجموعه قالي كاشان، به بودجه اي كه براي خريد فرش در نظر گرفته ايد، توجه كنيد. بسياري از خريداران، پس از مشاهده فرش هاي 1500 شانه بسيار مجذوب مي شوند و ديگر نمي توانند بين فرش هاي با شانه پايين تر، فرش مورد نظر خود را انتخاب كنند. پس با آگاهي از اين كه قيمت فرش 1500 شانه تقريبا يك و نيم تا دو برابر فرش 1200 شانه است، اگر نمي خواهيد به اين اندازه براي فرش خانه هزينه كنيد، به سراغ انتخاب فرش 1500 شانه نرويد.

اگر به دنبال فرش باكيفيت ممتاز و خريدي مظمئن و ارزان هستيد از گالري فرش1500 شانه قالي كاشان ديدن نماييد.


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1398/10/3 ساعت: ۰۹ توسط:best-carpet :

مزايا و معايب فرش 1000 شانه كاشان

فرش 1000 شانه از جمله فرش هاي پرطرفدار در فرش كاشان است .  اين فرش ماشيني بعد از فر ش 700 شانه وارد عرصه فرش ماشيني شد و از بدو ورود خود به بازار فرش ماشيني تاكنون توانسته رضايت مشتريان خود را به دست آورد .در اين مطلب دلايل محبوبيت فرش ماشيني 1000 شانه را براي شما مي گوييم.

فرش 1000 شانه كاشان زيبا و چشم نواز


فرش 1000 شانه كاشان به دليل ريزبافت بودن، در مقايسه با فرش 700 شانه، بسيار بيشتر مورد استقبال خريداران فرش ماشيني قرار مي گيرد. اين ريزبافتي فرش، امكان بافت نقشه هاي فرش دستبافي را كه با رجشمار بالا و با گلها و نقوش بسيار ريز و ظريف طراحي شده اند، به توليدكنندگان فرش مي دهد. از اينرو براي بيان اينكه نقشه هاي فرش دستباف بر روي فرش ماشيني 1000 شانه بافته مي شوند، برخي فروشندگان و توليدكنندگان از اصطلاح فرش دستباف نما استفاده كرده اند.

فرش 1000 شانه كاشان، نسبت به فرش هاي 1200 شانه خاب بيشتري دارند


با توجه به آن چه در بالا بيان كرديم، شايد فكر كنيد كه هر چه شانه فرش بيشتر باشد و فرش ريزبافت تر باشد، فرش داراي خاب بهتري و بيشتري است. حقيقت اين است كه با افزايش شانه فرش، نخ خاب آن كوتاهتر مي شود. اين مسئله به دليل برخي مسائل تكنيكي اتفاق مي افتد.

بسياري از خريداران ترجيح مي دهند كه بر روي فرشي كه ارتفاع نخ خاب آن بيشتر و راحت تر و نرم تر است، راه بروند، بنشينند يا دراز بكشند. اگر از اين جمله خريداران هستيد، فرش با تراكم بالا ( مانند فرش هاي 1200 شانه و 1500 شانه) براي شما مناسب نيست.

فرش 1000 شانه را مي توان نقطه مياني ريزبافت بودن فرش و نرمي فرش دانست. بنابراين بهترين انتخاب براي خريداراني است كه به هر دو فاكتور به يك اندازه اهميت مي دهند و ترجيح مي دهند كه يكي را فداي ديگري نكنند.

يش از خريد فرش 1000 شانه كاشان به نكته زير توجه نماييد


همان طور كه گفته شد، فرش 1200 شانه، نسبت به فرش 1000 شانه، تراكم بالاتري دارد و از نظر بصري زيباتر است. و البته قيمت بيشتري هم دارد. اگر به دنبال خريد يك فرش بسيار ريزبافت هستيد، فرش هاي 1200 شانه و فرش هاي 1500 شانه ما را هم از نظر بگذرانيد.

علاوه بر اين، فرش 700 شانه ، نسبت به فرش 1000 شانه، ارتفاع خاب بيشتري دارد. اگرچه ميزان بلندي خاب فرش 1000 شانه از نظر بيشتر خريداران، مناسب است، اگر تمايل داريد كه فرش شما بسيار زياد نرم و براي نشستن و خوابيدن بسيار زياد راحت باشد، شايد فرش 700 شانه و يا حتي فرش 500 شانه براي شما انتخاب بهتري باشد. مي توانيد پيش از تصميم نهايي، فرش هاي 700 شانه مجموعه قالي كاشان را هم از نظر بگذرانيد.

اگر با خواندن اين مقاله احساس مي كنيد كه فرش 1000 شانه فرش مناسبي براي شما است ، پيشنهاد مي كنيم ازفرش هاي بسيار زيباي گالري فرش 1000 شانه كاشان ديدن نماييد.


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1398/9/19 ساعت: ۰۹ توسط:best-carpet :

مزايا و معايب خريد فرش 700 شانه كاشان

فرش 700 شانه

مزاياي خريد فرش ماشيني 700 شانه كاشان

مزيت اول: قيمت اقتصادي!

همانطور كه در بخش قبل اشاره كرديم فرش 700 شانه از لحاظ قيمت جزو دسته فرش هاي نسبتا ارزان و يا به بيان ديگر اقتصادي و مقرون به صرفه مي باشد. قيمت اين فرش گرچه نسبت به فرش 500 شانه بالاتر است اما نسبت به فرش هاي 1000 و 1200 و 1500 شانه قيمت به مراتب پايين تري دارد!

مزيت دوم: نرمي و لطافت بيشتر فرش!

اگر مي خواهيد وقتي روي فرش راه مي رويد و يا مي نشينيد از نرمي و لطافت آن لذت ببريد فرش 700 شانه نسبت به فرش ها با شانه و تاكم بالاتر، رضايت بيشتري براي شما ايجاد مي كند!

مزيت سوم: بازگشت پذيري بيشتر!

نكته مهم و قابل توجه در خصوص فرش هاي 700 شانه اينجاست كه چون نخ فرش هاي 700 شانه نسبت به فرش هاي 1000 و 1200 شانه از ضخامت بيشتري برخودار است، بازگشت پذيري فرشهاي 700 شانه بيشتر از فرش هاي با شانه و تراكم بالاتر است.

بنابراين اگر فرش شما قرار است پاخور زيادي داشته باشد (مثل مساجد و اماكن عمومي) و يا زياد اهل تغيير دكوراسيون و يا اسباب كشي هستيد و مي خواهيد كه پس از سالها فرش شما نرمي و لطافت و زيبايي خود را حفظ كند شايد فرش 700 شانه گزينه بهتري براي شما باشد.

پيش از خريد فرش 700 شانه كاشان نكته زير را در نظر بگيريد

اگر قصد خريد فرش 700 شانه كاشان را داريد قبل از خريد به اين نكته هم توجه كنيد كه اين نوع فرش با اينكه نسبت به فرش 500 شانه از ظرافت نقش و زيبايي بيشتري برخوردار است اما با تمام مزايايي كه در بالا به آن اشاره شد، در مقايسه با فرش هاي 1000 و 1200 شانه از ظرافت نقش و زيبايي كمتري برخوردار است!

پس اگر ظرافت و زيبايي فرش از تمام موارد ذكر شده در بالا براي شما اولويت بيشتري دارد شايد بهتر باشد كه به فكر خريد فرش هاي ماشيني 1000 شانه، يا 1200 شانه  باشيد، و يا حتي اگر توان مالي بالايي داريد و به دنبال فرش ماشيني “دستبافت گونه هستيد فرش هاي 1500 شانه كاشان گزينه بهتري براي شما خواهد بود!

منبع: https://ghaliekashan.com/product-category/carpet-700/


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1398/8/2 ساعت: ۱۶ توسط:best-carpet :